tisdag, november 17

En blå. Vadå? En blå. Vadå? En blå. Jaha, en BLÅ.

Idag fick jag för mig att klä mig i enbart blåa kläder, så det gjorde jag.
Det var helrätt fick jag reda på. Karin och hennes klasskompisar berättade att jag var en sådan som klär i kalla färger. Det lät väldigt flummigt, och jag fick aldrig svar på frågan varför jag klär i kalla färger, vad det är som avgör det, och varför skulle jag inte var en neutral? som klär i både varmt och kallt.
Vilken färg ska jag klä mig i imorgon? Orange? Lila? Gul? Grön? Svart? Gul? Guld? Beige? Grå? Vit? Brun? Röd? Rosa?

1 kommentar:

Cattle sa...

Är det inte så att alla färger kan vara i en varm eller kall ton? (jag vet att det är så men om jag formulerar mig på det här viset slipper jag framstå som en besserwisser).

Klä dig i aliminiumfolie och lek robot en dag. xD