lördag, september 6

Hej och välkommen att läsa detta inlägg.

Tuva har varit här sedan igår och vi har spelat spel och gått på bion, jag använde såklart biljetten som jag hittade. Och den var manipulerad! Dom hade inte sålt biobiljetter med 60 kr sedan ett antal år tillbaka, så något hade ändrat lite snitsigt dec 03 till dec 08. Jag fick klart för mig att dom inte tyckte om fusk på biografen, men att det fick gå för den här gången. Frågan är då förstås, varför låg en alltför gammal biljett som någon hade ändrat mitt på gatan? Hade dom inte fått gå in med biljetten och slängt den på gatan i raseri. Eller är det någon därute som vill jävlas med mig??


Skenbart och Kung fu panda 112/123

2 kommentarer:

Josefin sa...

var kung fu panda bra?

Max Forssell sa...

så fick du komma in eller inte? Var det den sura gubben som du pratade med? ^^