fredag, juni 3

Gästblogg - Kalaskväll

Hej jag räddar världen och bloggar åt malin!
Kan ni gissa vem det är? Hohohooho, Josefin, hurra!

Vi sitter hemma hos Sebastian i Snäre. Kvällen har bjudit på massor med smaskigheter. Först möttes vi (jag, som de svarta fåret, kom sist på efterkälken) på Rosehills och lyssnade på musiktreornas sista konsert tillsammans. Sedan gick vi till Sibylla och åt strips och mjukglass och sånt.
Grejen med hela kvällen var att vi skulle ha ett litet överraskningsäterntyr för Sebastian som just fyllt 20 år! Så efter maten åkte vi upp till Kolsvedjaberget och åt tårta! Som Malin gjort på sin praktik. Fantastiskt. Jamjam smaskens fillibajs.

Nu är vi i snäre. Snart ska jag åka hem. När Erik kommer och hämtar mig. Mina fötter luktar äckligt.
Hejdå.

Inga kommentarer: