lördag, februari 6

Tyvärr Ivan, du missade något riktigt roligt.

Gårdagskvällen var mer än bra.
När vi kom in möttes vi av Jokern (Jag skulle gett honom mina jokrar jag hade i fickan, jag tror inte han hade några stackarn. Han fyllde tjugo år. Jokern.)
Vi hoppade lite till Maskinoperatör. Bra som uppvärmning. Men inte tillräckligt.
Dunderpatrullen hade rätta outfiten och rätta musiken! Dom var helt enkelt dunderbra.
När ninjaspark spelade på sitt gula Game boy blev det fart på scenen. Alla var på scen? Förutom dom i ninjaspark?! Förvirrande. Bra i alla fall var dom där skåningarna. Men dom toppade inte dunderpatrullen. Idag har jag träningsvärk i vaderna av hoppandet.

2 kommentarer:

mA sa...

Jag har ont i nacken bena och ryggen, ush som en gammal kärring känner jag mig. Men lätt värt det!!!!! :;D:D:D:D:D

Cattle sa...

Why so serious? :P

Jag har diggat DP's taekwondo princess halva förmiddagen, grym låt.