onsdag, oktober 14

Meningen.

Jag äger en av dessa våtservetter från Linköping.
Jag fick den av min vän Max, hon berättade redan då att dessa våtservetter var själva meningen med livet. Dom luktar citron. Men så kom det sig att jag inte behövde använda den där våtservetten på den resan.
Nu ligger den här hemma. Den är mycket snygg.

Våtservetterna har ökat i värde och är eftertraktade nere i Linköpingsområdet.
Har en plan på att spara min, jag har ju aldrig känt på det fantastiska med just dessa våtservetter så jag har inget sug efter att nyttja den, när våtservetterna är slut åker jag helt enkelt ner till Linköping och har en stor auktion. Jag kommer tjäna grova pengar!

3 kommentarer:

Ma sa...

Skit vad smart!! Kanske borde jag invistera i något jag med? Hmm vad sägs om tandpetare!?

Cattle sa...

Har inte din våtservett upphört att vara våt för känge sedan? xD

Hmm, jag ser att du är intresserad av tandpetare Ma. För ynka 7:50 så kan du få våra ergonomiskt utformade special tandpetare MMx 34, men mellan dig och mig så är dessa tandpetare bara skit. Lägger du till 150 riksdaler så får du den uppgraderade versionen av dessa tandpetare som har en behaglig mintsmak gjord av äkta mynta från Kilmanjaro's östsluttning! Vill du unna dig något extra så lägg på ytterligare 250,000 kronas, så får du även en återandvänvändbar tandpetare av platina i en praktiskt guldplätterad gullig burk. Och om du bestämmer dig inom 30 sekunder så bjuder jag på frakten (42:50) och eftersom det är just du skickar jag med en kortlek och en trasig glödlampa! Vad säger du om detta kanonerbjudande?!! :D

Ma sa...

Jag tar erbjudandet!! xD