måndag, juli 27

Cykla runt.

Nu har jag varit på äventyr till Hybosjön. Jag tänkte bada. Men det blev inget bad. För det låg en äcklig död fågel i vattnet en bit bort. Det var också massa äckliga spindelbäbisar på bryggan. Usch. Förutom det var det suveränt. Jag satt där på bryggan och spelade lite tetris. Åt lite djungelvrål. Stod lite på händer. Solade lite. Lyssnade lite på musik. Såg tågen åka förbi. Åt lite smultron. Sen cyklade jag hem igen.
Jag älskar att cykla! Tänk hur lite jag cyklat i år. Jag tror jag ska cykla upp till stugan någon gång innan lovet tar slut.

1 kommentar:

Ma aka McAwesome sa...

Jag låg och på läktaren på bandyplanen idag och stirra upp i himmlen i två timmar, tills en spindel kom och attakera mig, då flydde jag till pappa men blev attakerad av hypriga bröder!!